onsdag den 7. august 2013

Sommeren

Bob Sinclar - Love Generation: http://www.youtube.com/watch?v=v0NSeysrDYw

Hej. Så vil jeg lige give en lille opdatering her fra.
Alle mine venners sommerferie er jo ved at slutte af, og de skal til at starte i deres nye gymnasieklasser. Jeg ved stadig intet endnu om min tur til USA - det er virkelig hårdt at gå og vente, men jeg holder modet højt. Sidste frist for at få familie er 31. august, så der kan jo gå lidt tid endnu. Jeg er garanteret en plads, så jeg er ikke bekymret!

Så er det godt jeg har haft en sommerferie med en masse på programmet.

Jeg var en tur på den amerikanske ambassade i starten af ferien og fik mit visum et par uger senere, så jeg har været helt klar til at tage afsted i et stykke tid efterhånden. Det tog 45 min inde i ambassaden, hvor 90% af tiden stod på at vente. Det var meget nemt og selvfølgelig organiseret, så der var intet at være nervøs for.

Min veninde, Mathilda og jeg tog på en spontan ferie til Fayence nær Nice i Frankrig, hvor vi skulle tilbringe tiden med to venner i forældrenes sommerhus. Egentlig havde var der ikke planer for at rejse nogen steder, men så kom jeg da en tur syd på. Det var skønt og en fantastisk tur med dejlige mennesker.

Senere cyklede jeg til Rørvig med Mathilda, hvor vi tilbragte en uge i hendes sommerhus med sommer, sol og strand! Ugen strøg forbi, og så skulle jeg direkte videre til et nyt sommerhus i Ho nær Blåvand i Jylland, hvor jeg næsten lige er kommet hjem efter to uger.

Jeg er glad for at være hjemme nu og bruger al min tid på at nyde den tid jeg har tilbage i Danmark med mine venner!

Pedalos-tur
Til Jazz-aften i Fayence

Sidste dag sammen tilbragt i Cannes

Cykler til Rørvig

Jylland - Køer i baghaven
 

Ingen kommentarer: