onsdag den 21. august 2013

På gensyn Danmark

Så er det i morgen.

I går fik jeg nyheden om, at jeg skulle rejse i morgen, for at kunne nå at komme til Texas, før min skole starter. I dag har jeg så fået resten af rejsedokumenterne. Jeg rejser alene direkte fra Kastrup lufthavn til New York i morgen kl. 11.30. I New York møder jeg resten af gruppen fra explorius, som jeg skal opleve The Big Apple med. Det bliver enten i lufthavnen eller på hotellet, afhængig af, om der er en medarbejder i lufthavnen til at modtage mig. Jeg skal være i New York i et par dage, og så er det videre til Texas, hvor jeg ankommer søndag eftermiddag og skal møde min nye familie. Min medværtssøster ankommer i Texas i morgen, så hun får et par dage hos the Sikes for sig selv.

Jeg er pakket og klar til at tage afsted, og jeg glæder mig som en sindssyg. Det med at sige farvel eller rettere på gensyn om et år er dog ikke lige mig. Her til aften skulle jeg f.eks. sige farvel til mine to guldklumper på nedenstående billede, og det var ikke nemt. I morgen er det familiens tur, når vi står i lufthavnen.

Det er ikke rigtig gået op for mig, at jeg skal afsted. Men mon ikke det kommer, efter jeg har gået op
af trapperne og har de næste 10 timer for mig selv og mine tanker.
Next stop .... USA


Ingen kommentarer: