lørdag den 17. august 2013

Host family in Texas

Find Gainsville og I har en idé om min præcise placering
I tirsdags den 13. august fik jeg mailen omkring min placering som ikke var sikker, for mine forældre og jeg skulle lige skrive under på, at jeg gerne ville bo med en anden udvekslingsstudent. Jeg blev så glad, da jeg så mailen. Intet kunne smøre smilet af mine læber resten af dagen!

Nu er det for real, og jeg er lykkelig! Jeg skal bo lidt uden for byen Gainesville i Texas på en gård hos Cheryl og Chris Sikes, som begge er i slutningen af 40'erne og har tre små børnebørn, der besøger dem ofte. De har køer, kalve, et æsel og tre søde hunde. Jeg skal dele værelse med min medværtssøster, der kommer fra Brasilien og hedder Mariana. Hun er et år ældre end mig. De virker simpelthen så søde alle sammen. Jeg har skrevet med både Cheryl og Mariana, efter de fandt mig på facebook. Der er allerede lagt masser af planer for os, og det virker som om, vi kommer til at blive godt forkælede.

Min high school hedder ERA Independent District School - 17 min kørsel i bil fra gården af. Deres sportshold hedder Hornets (hvepse), så skolefarverne er gule og sorte. Der er omkring 450 elever på skolen, så den er ikke så stor. De tilbyder tennis, track (atletik) og basketball til piger, så det vil sige jeg ikke kan spille volleyball, som jeg virkelig havde håbet på. Det bliver hårdt ikke at spille i et helt år, men så må jeg jo prøve noget helt nyt, det bliver også spændende!

Jeg rejser allerede i starten af næste uge, så alting går virkelig stærkt nu. Jeg skal til at begynde at pakke for at kunne nå det hele, og som den hårde side af at jeg snart skal afsted, skal jeg til at sige farvel til venner og familie...

men jeg glæder mig så utroligt meget nu - kan næsten ikke vente!

Chris og Cheryl - my host parents

My new home

1 kommentar:

Emma sagde ...

Ej hvor lyder det som en skøn familie! Glæder mig til at følge med :)
Knus // www.beinginamerica-byemma.blogspot.com