torsdag den 2. januar 2014

New Year's Eve

Så har jeg også prøvet det. Nytårs aften er helt noget andet her ude på landet i Texas, end der hjemme hvor jeg er vant til bulder og brag fra fyrværkeri. Jeg havde en rigtig hyggelig og sjov aften med gode mennesker og venner af familien. Det føltes nu bare ikke helt som nytår.
 
Det er helt utroligt, hvor meget der er sket i 2013. For et år siden havde jeg ingen idé om, hvor jeg ville sidde lige nu, og hvor meget jeg ville udvikle mig. Selvfølgelig har der været et par store bump på vejen, men når jeg kigger tilbage, har jeg nu har et godt år!
 
Og jeg tror på 2014 bliver endnu bedre. Jeg vil få det meste ud af resten af min tid her og nyde de mennesker jeg har omkring mig, og så er det svært at sige, hvad der vil ske, når jeg kommer hjem, når der er en helt ny start på et gymnasium, jeg skal til at søge ind på.
 
Jeg fik desværre ikke taget andre billeder end de to her, så det er, hvad I får fra min Nytårs aften her 
 


Ingen kommentarer: