torsdag den 12. september 2013

Alt er godt

Jeg er i slutningen af mine tredje uge - hold op det går stærkt
Jeg er ved at falde bedre til i skolen og i min lille senior årgang på 24. Jeg kan virkelig godt lide skolen. Jeg kan nu huske alle navnene og har endelig fået snakket med dem alle. Jeg har fået min t-shirt fra skolen, så nu kan jeg rigtig være en del af skoleånden! 

Rigtig mange af de unge her har deres egne biler og rigtig mange har skydevåben og snakker ofte om dem :o
I skolen er det meget udenadslære, hvilket jeg ikke overhovedet er vant til. Vores noter er taget direkte fra vores bøger og alle noter er i hånden. De har dog chrome-books til at skrive assignments på og lave præsentationer. Heldigvis! 
Det hele er så anderledes, men I får nok det hele i små bider hen af vejen

Jeg har haft mit første lille strejf af hjemve i denne weekend, da der var opstået nogle misforståelser mellem mig og Cheryl. Jeg har sagt nogle ting, der åbenbart kunne misforstås som dømmende over for den amerikanske kultur, og de mennesker der omgiver mig. Men det er lige omvendt, jeg elsker hvor åbne alle er her og at opleve kulturen. I hvert fald kom vi på tværs af hinanden, men det går fint nu. Vi snakkede om det dagen efter meget civiliseret, og jeg er glad og frisk på det hele igen :)

Mariana, nogle andre piger og jeg har haft en snak med væres coach omkring basket. Han gjorde os bare klar på, at da vi aldrig har spillet basket før, og holdet er så gode (de er virkelig gode!!) og spiller så avanceret basket, vil vi nok komme til at sidde over meget, selvfølgelig til kampe, men også til træning. Jeg har fuld forståelse for det! Jeg vil heller ikke trække holdet ned på nogen måde. Nu skal jeg bare beslutte mig for, om jeg vil bruge min tid og mine kræfter på det. Op til 3 timer om dagen, når sæsonen begynder og resten af året.
Jeg vil på mange måde rigtig gerne blive ved.
Men en anden ting, der spiller ind, er at vi har fundet et volleyball hold i nabobyen, der har try-outs i oktober måned! Ja, I hørte rigtigt! Jeg kan få lov at spille volley!! Jeg er så glad - og kan på den måde også møde nye mennesker. Det et bare dejligt

Hvis I har nogle spørgsmål, smid dem endelig i kommentarerne, eller hvor I nu ellers kan få fat i mig, så vil jeg prøve at svare på dem her.

I kan få fat på mig på facebook, via. e-mail: helenerald@hotmail.com., via. skype (helenerald) eller via. post.

Min post adresse er:
P.O. Box 340
Lindsay, Texas 76250
USA

Jeg håber, I nyder livet i dejlige kølige Danmark (eller hvor I nu ellers er)! For jeg smelter fortsat, hver gang jeg træder ud af en dør.

Ingen kommentarer: