lørdag den 5. januar 2013

Gymnasievalg

Åha, det kommer tættere og tættere på! Ikke nok med alle de forberedelser, der er til USA, skal jeg også lige finde ud af, hvad jeg vil bagefter, for jeg skal allerede ansøge om plads ligesom alle andre nu.
Jeg har ingen idé, hvor jeg vil hen, og jeg er også lidt træt af, at jeg bliver nødt at vælge allerede nu, selvom det selvfølgelig er smart nok, men charmen ved at skulle væk i et år forsvinder lidt, når jeg allerede har planer, så snart jeg kommer hjem, så jeg kan fortsætte gennem systemet.

Jeg tror alment gymnasie, stx er bedst for mig, for så er der lidt flere muligheder. Jeg tror gerne, jeg vil ind til København, men transporten kommer bare desværre til at tage rimelig lang tid (40-60min), så jeg ved det næsten ikke...

I slutningen af januar er der orienterings møder på alle gymnasier, så der må jeg få min dovne røv ud af sædet, for det kunne måske hjælpe mig lidt på vej :-)


2 kommentarer:

Emma sagde ...

Har det på præcis samme måde! Jeg overskuer ikke at tænke på det, og jeg vil også gerne ind til København :)

Har dog overvejet N. Zahles, da det ligger lige ved nørreport station :) Måske skule man bare vælge dem ved stationerne hvis det er man skal til København :)

namnam sagde ...

Ja, det skal nok helst være et, der er nemt at komme hen til med det offentlige :)

Jeg har kigget lidt på Gefion, og det kunne godt lyde som noget for mig :)